Projekty

reKREACJA – to hasło nowej edycji konkursu Mazda Design Experience 2020/21

12.03.2021

Hasło tegorocznej edycji jest wieloznaczne, z jednej strony reKREACJA to tworzenie od nowa z materiału wcześniej już użytego, ale i nadanie nowemu obiektowi większej wartości, nowej jakości estetycznej i użytkowej. Z drugiej strony reKREACJA wynika nie tylko z odpowiedzialności za proces projektowania i produkcji, lecz także z czystej pasji projektowania. To przede wszystkim proces redesignu, polegający w dużej mierze nakreatywności, zabawie formą i innowacyjności wizualnej. To stosowanie materiałów postrzeganych jako mniej szlachetne do tworzenia funkcjonalnych, ale i pięknych obiektów.

W swoim drugim znaczeniu hasło odnosi się do odnowy fizycznej i mentalnej, do naszych aktywności podejmowanych dla relaksu, rozrywki lub rozwoju własnej osobowości. reKREACJA to coś, co jest nam teraz bardzo potrzebne.  


Partnerzy

re:public używa plików cookies. Więcej informacji Zamknij