Projekty

MAZDA DESIGN 2018 - reVISION. Dziewiąta edycja konkursu dla projektantów.

30.03.2018

Re:Public drugi rok z rzędu przygotowała koncepcję i realizuje konkurs projektowy Mazda Design.

Dziewiąta edycja konkursu projektowego Mazda Design 2018 organizowana jest pod hasłem reVISION. To zachęta do rewizji sposobu myślenia o współczesnym designie – poszukiwanie nowych znaczeń, czerpanie z odczytywanej na nowo tradycji, łączenie historycznych i nowatorskich metod tworzenia. reVISION to również powrót do niektórych elementów tradycyjnych technik produkcji oraz ich połączenie z nowoczesnymi technologiami, czyli praktyki, według których pracują projektanci Mazdy. 

Aby wziąć udział w konkursie trzeba wykonać zadanie w jednej z trzech kategorii: Człowiekzadanie polega na stworzeniu projektu osobistego środka transportu (MJO - Mobilnej Jednostki Osobistej) przeznaczonego do samodzielnego poruszania się po mieście. Przestrzeń – zadanie polega na zaprojektowaniu garażu, który będzie stanowił idealne dopełnienie modelu koncepcyjnego – Mazda VISION COUPE. ZnakZadanie polega na zaprojektowaniu uniwersalnego znaku promocyjnego lub plakatu promującego ideę: „przedmiotu wykonanego ręcznie” (hand made) lub „w znaczącym stopniu z wykorzystaniem pracy rąk” (hand touch). 

Prace można zgłaszać do 1 maja 2018 r. Ogłoszenie wyników nastąpi 19 maja 2018 r. na specjalnej pokonkursowej wystawie podczas Łódź Design Festival.  


Partnerzy

re:public używa plików cookies. Więcej informacji Zamknij